Sommertræning

I skolernes sommerferie træner klubben efter et andet skema end til hverdag.
Det betyder, at vi fra d. 28. juni har to børnefællestræninger og to voksensfællestræninger om ugen.

Er du kidzz eller barn under 12 år kan du træne hver mandag og onsdag kl. 17:30-18:30.
Er du voksen eller barn over 12 år kan du træne hver mandag og onsdag kl. 18:30-20:00.
Ydermere tilbyder klubben kamptræning for alle samt kihon- og katatræning for voksne på deres vanlige tidspunkter hele sommeren igennem. Se skema nedenfor eller vores google-kalender på forsiden.

Alle træninger foregår i udgangspunktet indendørs i vores dojo, men hold øje med mail og klubbens Facebook-side, da det kan blive meldt ud dagen inden træning, om træningen rykkes til græsplænen ved Hedegårdenes skole, skulle vejret være til det og den respektive instruktør ønske det.
Vi glæder os til at se jer og træne sammen!