Åbent hus i uge 36

I forbindelse med, at vi er kommet i gang igen efter sommerferien, holder vi (og alle andre klubber fra Dansk Karate Union landet over) åbent hus i uge 36 (6.-12. september), hvor vi glæder os til at byde en masse nye træningskammerater velkommen. Vi har både hold for børn og voksne – så er du interesset i kampsport og eller har du bare lyst til prøve kræfter med en ny type sport, så er vi helt sikkert et besøg værd.

Vi har allerede nu kunne byde velkommen til en masse nye træningskammerater, og vi håber selvfølgelig på, at se endnu flere nye ansigter i vores træningslokaler på Præstemarksvænget 10B i Roskilde.

Bemærk dog, at da mange af klubbens medlemmer og instruktører er på sommerlejr, aflyses al træning mandag d. 30. august. Det gælder således både børne- og voksenhold.

Osu!