KARATESKOLEN 2022

I 2018 og 2019 afholdt Roskilde Karateklub en sommerskole for alle børnene i klubben. I 2020 og 2021 blev vi forhindret på grund af Covid-19, men i år vender vi stærkere tilbage med endnu mere sjov, ballade og karatetræning i hele 5 dage i træk!

I år vil karateskolen som altid foregå i klubbens lokaler. Vi har afsat uge 27, fra mandag d. 4. juli til fredag d. 8. juli, til netop dette. Aldersgrænsen er 8 år og maks 15 år, men der er ingen grænse for hvor højt gradueret, du skal være. Alle grader kan deltage aktivt under hele skolen!

Hver morgen vil der være frisk morgenmad fra kl. 7.00-9.00. Her kan du selv vælge, hvornår du har lyst til at komme, og om du hellere vil spise hjemmefra. Kl. 9.00 starter dagen og vi går i gang med en masse grineren oplevelser. Nogle eksempler fra de foregående år er blindfold kata, kreativt karateværksted med fokus på selvlavet kampkoreografi, nattræning, vandkamp, isspisning, ståtrold, stikbold, navnelege, teambuildingsøvelser og meget mere. Vi er tidligt ude i år, fordi vi gerne vil give jer den bedste oplevelse til dato.

Kl. 16.00 slutter dagen officielt, men først kl. 17.00 lukker skolen. Den sidste time er altså helt op til dig og dine venner, hvad I vil bruge tiden på, inden I bliver hentet.

Fra torsdag til fredag vil der være planlagt en overnatning i klubben med filmaften, popcorn, hygge og træning.

Skolen koster 700 kroner at deltage i, men der er rigeligt at få for pengene.

Lyder det som noget for dig? Så kan du tilmelde dig på dette link: https://www.foreninglet.dk/teamenrollment/index/c3b6507c82829cd/84721

OBS: Der er kun 25 pladser efter først-til-mølle-princippet.

I spidsen for instruktørteamet står Senpai Liv og Senpai Niko, men mange flere vil gæste skolen undervejs og vi vil være flere hænder hele dagen igennem.